Procedura: Zaświadczenie o zatrudnieniu i wynagrodzeniu

Szczegóły sprawy

Symbol
Wydział
Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Komórka
Opis sprawy
Zaświadczenie o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
Kogo dotyczy
Wymagane dokumenty
Wniosek w załączeniu
Miejsce składania pism
Urząd Miejski w Łabiszynie
Termin i sposób załatwienia
1. 7 dni od dnia złożenia wniosku.
2. Wg sposobu określonego we wniosku wnioskodawcy
Opłaty
zwolnione z opłat.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 17 grudnia 1998r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (Dz. U. z 2009r. Nr 153, poz.1227 ze zm)
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.
Inne informacje
Zaświadczenie o zatrudnieniu i wynagrodzeniu na druku ZUS Rp-7 wydawane jest na wniosek osoby , której dokumenty osobowe i płacowe przechowywane są w archiwum zakładowym Urzędu Miejskiego w Łabiszynie . Zaświadczenie wystawia się byłym pracownikom Urzędu. Pracownikom innych zakładów pracy przekazywane są uwierzytelnione kserokopie kart wynagrodzeń ( list płac, kart zasiłkowych) lub dokumentów z akt osobowych.
Więcej informacji

Dokumenty do pobrania

Dostępne eFormularze

Pobierz certyfikat publiczny urzędu
Pomoc

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij